"yang pergi biarkan pergi, yang masih hidup mesti diteruskan"

03 September 2009

khazanah lama

ni merupakan hasil kerja tangan aku yang lame2..
dah lame gak la...sketching ni masa 2 tahun lepas kalau xsilap laa..
nampak ok laa...walaupun x sebaik yg lain..


kalau dah malas study..camni lah jadinya.
ambk pensil, capai kertas..nilah hasilnya..
orang lain mengadap buku,
aku pulak mengadap lukisan..
ptt la kalau bab2 belajar je asyik kebelakang je..
hmmm..


x abis2 org tnye gmbr awek ke??
ish3..bukan laa..
awek pun xde...
aku pun xtau sape yang aku lukis tu..
main ambk je gmbr sape..
kalau dh berkenan semua bedal je..
tah kt mane aku ambk pun aku xtau..
alaa..tuk praktis2 je..



semua2 ni aku hasilkan gune pensil 2B je..
time tu mane la tau lg teknik2 melukis ni..
main bedal je..dengan pensil tekan pun jadi..
biasa la budak baru belajar..
tp byk lg kne belajar..
insyaAllah aku akan kembangkan bakat aku ni..

amin...




0 comments:

Post a Comment