"yang pergi biarkan pergi, yang masih hidup mesti diteruskan"

02 October 2009

semarak sinar aidilfitri

first2 skli, aku nk ucapkan time kasih la pade my fren..mr.presiden.Coz brjaye mnjayakan program ni..walaupun byk mslh yg timbul mase progrm ni, ia masih boleh brjln dgn lancar..

walau bagaimane pun aku still dlm mood x epy..coz leh plak mknan xleh time2 tu..
leh la cam2..terpkse la mnuggu dgn perut thn lapar..mmg cubaan btol la..
mjur la leh rase gak..klu x xtau la aku nk thn sabar aku ni cmne ag...
CObaan..

ni la membe aku yg ske mencapak.klu ikutkn sume gmbr nk ade gmbo die..xleh nmpk kamera ckit..trus je lari dpn kmera..time ni lak cam2 posing nk ambk gmbr byk2..bese la da thn last..skurng2 leh wt kenangan..mcm2 la bdk2 ni..


tengok 2!..ade lg gmba die..ish3..gmbo aku manenye??da aku yg ambk gmbr..mst la xde...sabor je la..hrp2 dieorng puas ati la dpt brgamba mlm 2..muke plak sume control2 ayu...hahaha..


mujur la ade gk gmbr aku yg last ni..tgk 2..dieorg bknnye nk ambk gmbo aku..trpkse lak cri org lain suh ambk gmbr..klu x xleh la aku nk bergmbr mlm 2..hehehe..sebenarnye byk ag gmbr..sje ltk yg ni je..sbb yg comel ckit.bru edit..yg len 2 xsmpt nk edit..nnt2 la aku post kn..huhuu..ape2 pun selamat hari raye maaf zahir dan batin..terutamanya pade lecture2 aku yg pernah mngjr aku...ade salah silap harap maafkn...ade terkate2 dibelakang,terperli,terkutuk..0-0..amin..

0 comments:

Post a Comment