"yang pergi biarkan pergi, yang masih hidup mesti diteruskan"

19 July 2010

lagu jadi teman tak kala ku kesepian

makin hari makin bosan lak. tak tau nak buat ape. kawan2 semua gi kelas. aku pulak layan lagu je lah. asyik2 lagu same je. tapi tak jemu lak rasenye. kadang2 melalak jugak sorang2.huhu..lepaskan tension sekali skala. kadang2 kawan2 pun naik pening. susah nak layan orang putus cinta ni.huhu..camni la aku sejak dua menjak ni. kadang termenung sorang2. kadang2 tersenyum sorang2. kadang2 merayau entah ke mana. harap2 tak gila sudah la..huhu..

terima kasih kawan2 ku semua. sahabat2 ku yang setia bersama ku. camni la sahabat. susah senang bersama. bukan macam setengah orang tu...emm..tak yah ckp la..huhu..life must be go on..cm salah je ayt tu..hahaha..ape2 je lah.

asyik layan lagu je aku ni. bile nak melukis la. dah la layan lagu2 sedih..ape kene la aku ni. tu la..nak melukis rase malas lak. tapi nak melukis. ish3..susah la kalau main dengan perasaan ni kan. kadang2 bahaye jugak cmni. haha..xpe..insyaAllah akan ku kuatkan semangat tuk melukis. melukis demi mase depan ku. huhu..mase depan ku masih terang menyala tanpa mu disisi. cewahhh..huhuhu..."bunga bukan sekuntum.."-kata2 housemate ku..

ni la lagu2 yang aku layan tak kala aku kesepian dan kesunyian..huhuhuu...


BUTAKAH CINTA-spring


Berapa lamakah lagi
Terpaksa aku menanti
Sehingga pedihnya penyiksaan di hati

Bukan hanya kepentingan
Malahan keegoan telah ku korbankan
Berlimpahan kasih sayang... aku curahkan
Buat mu seorang...

Kiranya semua itu
Tak bermadai bagi mu
Apa sebenarnya yang kau mahu
Ku tak tahu...

Kau hilang bila ku tiba
Kau datang bila ku kecewa...
Terasa diri...di persenda...
Dimana berakhirnya nanti
Permainan sendiwara mu ini...
Sesungguhnya aku... tak mengerti...

Jika benar cinta itu buta...
Butakah mata ku...
Berkali terluka masih jua... ku merindu...
Apa yang ku inginkan...
Cuma kejujuran dalam perhubungan...

Jika itu tiada...
Apalah ertinya...
Penantian ini hanya sia-sia



Pesanan buat kekasih- spring


Sewaktu kau melangkah
Meninggalkan diriku
Sebaknya rasa di dalam dadaku
Menahan titis air mata

Ingin aku berpesan
Kepadamu kekasih
Sekiranya engkau merinduiku
Hubungilah aku di sini

Jika ada kesilapanku
Maafkanlah diriku oh sayang
Dan izinkan aku bertanya
Mengapa kau berubah hati

Kiranya kau ada penggantiku
Tetapi hidupmu tak bahagia
Relaku memaafkanmu
Dan menerimamu sayang

Walaupun hatiku kau lukai
Namunku masih menyayangi
Kerana sehingga waktu ini
Cintaku masih untukmu

Oh sayang di mana kau berada
Janganlah kau lupakan aku
Ingatlah aku walau sesaat
Seorang insan yang terluka


0 comments:

Post a Comment